Πέμπτη 17 Μαρτίου 2011

Εξομολογήσεις από τον Mr. Antimatter!

Έχω την μεγάλη χαρά να κάνω πραγματικότητα μια σκέψη και μια επιθυμία που είχα καιρό, και δεν είναι άλλη από το να έχω μια ευχάριστη συνδιάλεξη με τον Mr. Antimatter, που δεν είναι άλλος από τον MICK MOSS.
Μιλάμε για την απίστευτη κυκλοφορία του " Alternative Matter" , τις σκέψεις του, τα πλάνα του, τον ίδιο τον άνθρωπο "Mick", και είναι απολαυστικός.


Φίλε μου Mick γεια χαρά. Καταρχήν πες μου πως είσαι;

Είμαι καλά, ευχαριστώ, έχει βγει λίγος ήλιος στο Liverpool τις τελευταίες μέρες και αυτό πάντα μου ανεβάζει τη διάθεση.
Να υποθέσω πως ένα μεγάλο μέρος «εγκεφαλικής πίεσης» έφυγε τώρα πια έτσι; Όχι, πραγματικά όχι, υπάρχει ακόμα πολλή μουσική στο κεφάλι μου και νιώθω την πίεση τώρα να αρχίσω να δουλεύω και να την ηχογραφήσω, μετά από τόσο καιρό ενασχόλησης με ήδη γραμμένη μουσική παρά νέες ηχογραφήσεις. Έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που δούλεψα για τελευταία φορά πάνω στο "Leaving Eden" και τώρα έχω δύο άλμπουμ, δύο διαφορετικές ιδέες, που δεν αφήνουν το κεφάλι μου να ησυχάσει.
Τι ήταν για σένα η ολοκλήρωση και πραγματοποίηση του ALTERNATIVE MATTER; Ήταν μεγάλη ανακούφιση για δύο λόγους. Πρώτον, σήμαινε ότι το αρχείο των ANTIMATTER επιτέλους συμπεριλήφθηκε σε μια αξιόλογη κυκλοφορία και δεύτερον, ότι πλέον ήμουν ελεύθερος να κοιτάζω το μέλλον παρά το παρελθόν. Ήταν πολύ πιεστικό για εμένα τα τελευταία χρόνια μιας και μου ήταν αδύνατο να αρχίσω να δουλεύω στο επόμενο στούντιο άλμπουμ των ANTIMATTER λόγω του ότι ήμουν υποχρεωμένος να τακτοποιήσω τα αρχεία. Σε όλη τη διάρκεια έβλεπα σχεδόν όλους τους φίλους και τους συναδέλφους μου να κυκλοφορούν νέα άλμπουμ τη στιγμή που τα δικά χέρια ήταν δεμένα. Αλλά είμαι περήφανος για τη δουλειά που έκανα, καθώς το "Alternative Matter" είναι μια συλλογή από πολύ αξιόλογες ηχογραφήσεις οι οποίες έως τώρα απλά μάζευαν σκόνη.
Κατά την ταπεινή μου άποψη το ALTERNATIVE MATTER είναι από τις πιο ολοκληρωμένες και «αρχοντικές» δουλειές που έχω δει ποτέ. Αυτό πόσο άμεσα έχει να κάνει με σένα και πόσο με την PROPHECY;

Λοιπόν, είναι μια συλλογή από ακυκλοφόρητες ηχογραφήσεις που έγιναν από εμένα και τον Duncan Patterson τα τελευταία δέκα χρόνια. Μου είναι δύσκολο να πω τί συνδέει το άλμπουμ με τα άτομα που αναμείχθηκαν σε αυτό, είμαι υπερβολικά κοντά στο σκηνικό αυτό για να μπορώ να σχολιάσω.

Ο Mick μετά από αυτό πως είναι? Έχει κατά νου την δημιουργία νέου άλμπουμ. Σωστά;

Ναι, κινούμαι σταδιακά προς την κυκλοφορία του επόμενου στούντιο άλμπουμ και έχω ήδη αρχίσει την προ-παραγωγή. Έχω τη δυνατή παρόρμηση να δουλέψω γρήγορα εξαιτίας του κενού μεταξύ αυτού και του " Leaving Eden" που παρουσιάστηκε από το 'Live@An Club' και το "Alternative Matter" ,αλλά πρέπει να αντισταθώ σε αυτή την παρόρμηση και να δουλέψω ήρεμα δίχως να πάρω βιαστικές αποφάσεις. Αν αρχίσω να κοιτάζω το ρολόι τώρα και να νιώθω την ανάγκη να τελειώσω το άλμπουμ όσο το δυνατόν πιο γρήγορα έτσι ώστε να "εξιλεωθώ" για την παρατεταμένη αναμονή από το τελευταίο άλμπουμ, τότε θα αρχίσω να κάνω λάθη και, εν τέλει, θα το πληρώσει το άλμπουμ.


Mick, είμαστε στην μετά - ALTERNATIVE MATTER εποχή. Τι σημαίνει για σένα αυτό; «έκλεισες» και τα τελευταία κομμάτια του πάζλ με το παρελθόν;

Ναι πλέον γίνεται μια νέα αρχή. Είναι η αρχή μιας νέας ημερολογιακής δεκαετίας και, παράλληλα, μια νέα δεκαετία για τους ANTIMATTER, οπότε σίγουρα υπάρχει η αίσθηση του νέου ξεκινήματος τώρα.

Το νέο δισκογραφικό υλικό θα φέρει νέο αέρα; Διαφορετικούς ρυθμούς; Καινούργια στοιχεία;

Σίγουρα. Στην πραγματικότητα έχω υπάρξει πολύ αρνητικός σχετικά με οτιδήποτε ακουγόταν όπως το "Leaving Eden", το οποίο είναι ένα σοκ για εμένα. Επομένως, το καινούργιο άλμπουμ έχει ένα εντελώς καινούργιο φάσμα κατά την άποψή μου. Αυτή την εβδομάδα τελείωσα το demo για το κομμάτι "Firewalking" και είμαι αρκετά σοκαρισμένος από την κατεύθυνση που έχει πάρει. Το βρίσκω πολύ αναζωογονητικό και σίγουρα θέλω να δω πώς ακούγονται τα υπόλοιπα κομμάτια.

Θα υπάρξουν ενδεχομένως κάποια - ες συμμετοχές έκπληξη
;

Προς το παρόν σχεδιάζω να συνεργαστώ με το ντράμερ Colin Fromont από τους AVERSE όπως επίσης και με την πιανίστα/τραγουδίστρια Lisa Cuthbert. Θα κάνω ηχογραφήσεις στη Γαλλία τον Αύγουστο και επίσης θα ήθελα να (συνεργαστώ) με όποιους βιολονίστες ή τσελίστες βρω εκεί.
Mick, κάποια από τα μοναδικά που σε χαρακτηρίζουν πλέον σαν Mr Antimatter είναι, η ιδιομορφία της φωνής σου, και οι slow tempo ρυθμοί στο ύφος. Θα σκεφτόσουν ποτέ να κάνεις την ανατροπή? Κάτι ίσως πιο «άγριο»;

Ναι, φυσικά, πάντοτε όμως τείνω να κάνω αυτό που φαίνεται σωστό σε μένα και συνήθως αυτό είναι το πιο αργό-προς-μεσαίο tempo.Το κομμάτι "Saviour" από το πρώτο άλμπουμ είναι σε γρήγορο tempo και επίσης έχω ένα κομμάτι που λέγεται "Uniformed and Black" από το επόμενο άλμπουμ, το οποίο είναι αρκετά πιο γρήγορο από οτιδήποτε έχουν ποτέ κυκλοφορήσει οι ANTIMATTER.


Η εκάστοτε δισκογραφική σου δουλειά έχει να κάνει με την κατά καιρούς ψυχολογία σου ή γενικά έτσι είναι ο άνθρωπος-μουσικός Μick Moss;

Ναι ,πράγματι έχω τη σκοτεινή μου πλευρά, όπως όλοι, και από εκεί προέρχονται οι στίχοι μου ,αλλά η σκοτεινή πλευρά μου δεν αντιπροσωπεύει και δεν θα έπρεπε να αντιπροσωπεύει εμένα ως άτομο συνολικά. Γενικά, παρά το ότι είμαι πολύ πεσιμιστής, προσπαθώ να κρατώ τον εαυτό μου "ζωντανό" και-όπως θα σου πει καθένας που με ξέρει-προσπαθώ να δημιουργώ εύθυμη ατμόσφαιρα σε ανθρώπους και καταστάσεις.

Κάποιοι που δεν σε ξέρουν, και που ακούν και την μουσική σου, υπολογίζουν πως έτσι - υποθετικά- να είσαι και στην καθημερινότητα σου, σκοτεινός.. πεσιμιστής.. απρόσιτος.. πληγωμένος.. είσαι;
Όσον αφορά στη μουσική, γράφω οποτεδήποτε βρω το χρόνο, όποτε νιώθω δημιουργικός, γεμάτος ενέργεια ή έμπνευση. Προφανώς δεν είμαι ευχαριστημένος με οτιδήποτε σκεφτώ, πολύ υλικό απλά το πετάω κατευθείαν ,αλλά τα κομμάτια της μουσικής που έρχονται σε μένα με κάποια συγχορδία κρατούνται και φυσικά εξελίσσονται με το χρόνο. Όσο για τους στίχους, έρχονται από ένα εντελώς διαφορετικό μέρος, όπως προανέφερα, ένα πιο αρνητικό μέρος, παρότι η μουσική έρχεται από ένα πιο θετικό μέρος. Παράξενο, χα χα χα! Δεν το 'χα συνειδητοποιήσει ποτέ πριν.

Σε τι φάση βρίσκεσαι τώρα; Σε συναυλιακό επίπεδο τι κάνεις; Και βέβαια να σε ρωτήσω και για την Ελλάδα, έχεις κάποιο live κατά νου στην χώρα μας; Ξέρεις πως οι Έλληνες σε αγαπάμε πολύ έτσι;

Με το που θα σχηματιστεί η live μπάντα μου θα ψάξω για μέρη να την προωθήσω και η Ελλάδα σίγουρα θα είναι στη λίστα με τα πιθανά μου μέρη. Προς στιγμήν είμαστε ακόμα στα παρασκευαστικά στάδια του να συνθέσουμε ένα σετ, ακόμα και χωρίς ντράμερ ,και επικεντρωνόμαστε σε μικρά ακουστικά σετ έτσι ώστε να αποκτήσουμε εμπειρία ενόσω χτίζουμε την ευρύτερη εικόνα. Ακόμα έχουμε εκκρεμότητες με το θέμα της υποστήριξης των MARILLION το Μάιο.

Ο Mick Moss πέρα από μουσικός-καλλιτέχνης τι κάνει σαν απλός άνθρωπος; Πες μου κάποια βασικά πράγματα που σε χαρακτηρίζουν.

Η μουσική είναι η κύρια ενασχόλησή μου, πραγματικά. Περνάω χρόνο με την οικογένειά μου φυσικά και επίσης προσπαθώ να βγαίνω έξω από το σπίτι και να περπατάω έξω για να αποφεύγω τον εκνευρισμό και να βλέπω και άλλους ανθρώπους, πραγματικά όμως αυτό που θέλω να επενδύω το χρόνο μου στη μουσική. Είμαι πιο ευτυχισμένος όταν δουλεύω κάποιο μουσικό πόνημα. Μπορεί να παραπονιέμαι την ώρα εκείνη αλλά αν δε μου άρεσε δεν θα το έκανα, τόσο απλό!

Αν αύριο το πρωί μπορούσες να αλλάξεις κάποια πράγματα στην ροή της άθλιας εξέλιξης της ανθρωπότητας, ποια θα ήταν αυτά;

Θα εμβολίαζα κάθε άνθρωπο με αμοιβαίο σεβασμό προς τους υπολοίπους.


Τι έχεις στο μυαλό σου για το 2011; Πως πιστεύεις πως θα κυλήσει μουσικά η χρονιά για σένα; Πες μου κάτι για τις μουσικές σου προτιμήσεις, κάτι που άκουσες τελευταία και εντυπωσιάστηκες, μια συναυλία που θα ήθελες πολύ να δεις;

Αυτή είναι χρονιά για δουλειά πραγματικά. Δουλειά πάνω στο επόμενο άλμπουμ και τη live μπάντα. Μετά την κυκλοφορία του "Alternative Matter" σκεφτόμασταν κάπως έτσι : "εντάξει, αυτό είναι το τέλος της δεκαετίας ,το τέλος μιας εποχής, καιρός να συνεχίσουμε με κάτι καινούργιο και θετικό," οπότε ρίχτηκα στη δουλειά .Όσο για τις μουσικές προτιμήσεις, ακούω τόση πολλή νέα μουσική τελευταία που έχω πρόβλημα με το να θυμάμαι τί είναι τί. Πολύ σπάνια ακούω δύο φορές το ίδιο τραγούδι αυτόν τον καιρό.

Αλήθεια ..με ποιόν καλλιτέχνη θα ήθελες πάρα πολύ να συνεργαστείς;

Με Ritchie Havens ή Tracy Chapman! Και οι δύο αυτοί καλλιτέχνες έχουν ασκήσει τόσο μεγάλη επιρροή σε εμένα όλα αυτά τα χρόνια. Αν ακούσεις την προσέγγισή μου στο τραγούδι, χρωστάω πολλά σε αυτούς τους δύο.


Μick, πριν σε ευχαριστήσω πολύ για τον πολύτιμο χρόνο σου, θα ήθελα να δώσεις στους Έλληνες φαν σου την υπόσχεση σύντομης επερχόμενης εμφάνισης σου.. και μπορείς να προσθέσεις ότι θες πριν κλείσουμε.
Σε ευχαριστώ Ελένη εσένα και το Rockway.gr. Όπως είπα πριν, με το που θα σχηματιστεί η live μπάντα μου σίγουρα στα σχέδιά μου θα είναι να έρθω και στην Ελλάδα. Στο μεταξύ, εάν κάποιος θέλει να μαθαίνει νέα από τους ANTIMATTER, ας συνεχίσει να επισκέπτεται την ιστοσελίδα μας στο www.antimatteronline.com ή τη σελίδα μας στο Facebook http://www.facebook.com/pages/Antimatter/9803498762 .


Σε ευχαριστώ πολύ Mick, να είσαι πάντα καλά. Είναι πραγματικά μεγάλη η ψυχική και εγκεφαλική ευχαρίστηση να επικοινωνεί κάποιος μαζί σου
.
Καλή τύχη, τα ξαναλέμε σύντομα!Ευχαριστώ!!!

Συνέντευξη στην ΕΛΕΝΗ ΛΙΒΕΡΑΚΟΥ
(WWW.ROCKWAY.GR)

Μετάφραση: ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΝΑΓΙΑΝΝΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...