Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2010

Αποκαλυπτική συνέντευξη του David Coverdale των Whitesnake

Στην επίσημη σελίδα των Whitesnake έχει προστεθεί μία ενότητα, στην οποία ο David Coverdale απαντά σε διάφορες ερωτήσεις, θαυμαστών και όχι μόνο.
Σας παρουσιάζουμε τις σημαντικότερες, κατά τη γνώμη μας, ερωτήσεις και τις απαντήσεις του Coverdale σ’ αυτές.
Ερώτηση: Θα κάνουν περιοδεία οι Whitesnake μέσα στο 2010;
D.C.: Είναι απίθανο να κάνουν οι Whitesnake περιοδεία μέσα στο 2010, καθώς έχουμε αφοσιωθεί στη συγγραφή και την ηχογράφηση ενός νέου δίσκου, και είμαστε ευτυχείς να αναφέρουμε ότι συνεργαζόμαστε με μια ενθουσιώδη και αξιοσέβαστη δισκογραφική εταιρεία, που προς το παρόν διστάζω να κατονομάσω, έως ότου θελήσουν οι ίδιοι να το ανακοινώσουν...Το album θα περιέχει πολύ νέο και φρέσκο υλικό...Έχουμε ξεκινήσει πολύ καλά, με τα νέα τραγούδια να παίρνουν πολύ θετική μορφή...Προς το παρόν, φαίνεται μια σταθερή, φυσική συνέχεια του 'Good To Be Bad'... αλλά, πηγαίνοντας στο επόμενο επίπεδο...Μελωδική power rock μουσική, με soul και blues ακούσματα, αλλά και λίγη υγρασία εσωρούχων και δακρύβρεχτα, προκειμένου να τηρηθεί το μέτρο...Προσωπικά αισθάνομαι ότι έχουμε κάνει μια πολύ δυνατή και θετική αρχή...Προς το παρόν, σχεδιάζουμε να ξανακάνουμε περιοδεία την Άνοιξη του 2011, για να συμπέσουμε με την κυκλοφορία του νέου album...Η περιοδεία θα είναι παγκόσμια... ναι... συμπεριλαμβάνεται και η χώρα ΣΑΣ, αγόρια και κορίτσια...Σχεδιάζουμε, επίσης, να κάνουμε και άλλα πράγματα ως Whitesnake αυτή την χρονιά, που μας έχουν ζητηθεί από τους φαν μας. Έτσι, καλώς εχόντων των πραγμάτων, θα έχουμε μια πολυάσχολη, δημιουργική και παραγωγική χρονιά το 2010...
Ερώτηση: Αναγκαστήκατε να ακυρώσετε κάποιες παραστάσεις στο τέλος της τελευταίας σας περιοδείας, εξαιτίας ενός προβλήματος με τον λαιμό σου. Είναι όλα καλά, τώρα;
D.C.: Η υγεία και η φωνή μου δεν ήταν ποτέ καλύτερα, ευχαριστώ... Είμαι ευχαριστημένος με το πώς ακούγομαι στα demos των νέων τραγουδιών... Πολύ ασφαλής... καλός τόνος... πολύ δυνατός... καμία ανησυχία απολύτως...Απογοητεύτηκα πολύ που έπρεπε να ακυρώσω την παράσταση και την περιοδεία στις ΗΠΑ, αλλά αυτά συμβαίνουν... Ευτυχώς, δεν συμβαίνουν συχνά σε εμένα...& το πρόβλημα που είχα δεν ήταν κάτι που συνεχίζεται... Συνέβη μόνο μία φορά...ένα είδος φουσκάλας σε μια από τις φωνητικές μου χορδές... & πονούσε...Η θεραπεία ήταν απλή…. ξεκούραση... Θα ήμουν σε θέση να κάνω περιοδεία ξανά, αν υπήρχε η ευκαιρία, 6 εβδομάδες μετά...Η ανθρώπινη φωνή είναι πολύ ευαίσθητη, άσχετα από το πόσο καλά την φροντίζεις...& σε βεβαιώνω, ότι ακολουθώ κάθε φωνητική οδηγία που μπορείς να φανταστείς, ρώτα τους γιατρούς μου... Ήταν απλά κάτι που έτυχε να συμβεί...
Ερώτηση:Σχεδιάζουν οι Whitesnake να δώσουν Acoustic/Unplugged παραστάσεις;
D.C.: Το ελπίζω... Το μόνο ερώτημα είναι το «πότε», στο οποίο δεν έχω να δώσω άμεση απάντηση προς το παρόν... «Δοκιμάζουμε τα νερά» στις πρόσφατες περιοδείες και είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με το αποτέλεσμα...Αισθάνομαι ότι επιφέρει ένα άλλο επίπεδο οικειότητας στη σχέση μας με το κοινό... Υπήρχαν στιγμές, όπου μπορούσες να ακούσεις μια καρφίτσα να πέφτει, με 10.000 άτομα να βρίσκονται στον χώρο...Πολύ μαγικές στιγμές...Λοιπόν, ναι... Πιστεύω ότι θα υπάρξουν ακουστικές παραστάσεις, σε πιο στενά/ οικεία περιβάλλοντα, αλλά το πότε είναι ένα εντελώς άλλο θέμα...Πιστεύω ότι θα γίνει στο μέλλον, αναμφίβολα...
Ερώτηση:Με ποιους μουσικούς έχετε απολαύσει τη συνεργασία/ Θα το σκεφτόσασταν να συνεργαζόσασταν ξανά μαζί τους;
D.C.: Σπάνια κοιτάζω πίσω, για να είμαι ειλικρινής…. Για κάποιον λόγο, αντιμετωπίζω πρόβλημα, ακόμα και για να βάλω όπισθεν στο αμάξι μου... έτσι, το να πηγαίνω «πίσω», είναι δεν είναι προφανώς κάτι που μου αρέσει να κάνω...Φαίνεται ότι είμαι ο τύπος του «παρόντος και του μπροστά», αν και πρέπει να πω ότι είχα την τύχη και την τιμή να έχω συνεργαστεί με τόσο σπουδαίους ανθρώπους και μουσικούς...Όπως έχω ξαναπεί, όλοι και καθένας ξεχωριστά, πρόσφεραν κάτι στους Whitesnake...Όσο για το να πάω πίσω, δεν είμαι τόσο σίγουρος, καθώς αισθάνομαι ότι προφανώς έχουμε εκπληρώσει ό,τι είχαμε να κάνουμε μαζί τη δεδομένη στιγμή… ότι θα έπρεπε να το είχαμε κάνει...Μπορώ να σκεφτώ μόνο μια εξαίρεση αυτή τη στιγμή... τον ντράμερ Tommy Aldridge...Όταν ξεκινούσα ένα νέο κεφάλαιο του συγκροτήματος στα τέλη του 2002, έψαχνα για ένα στυλ ντράμερ όπως του Tommy, όταν ο Marco Mendoza, ο μπασίστας μου εκείνον τον καιρό, μου είπε ότι ο Tommy μπορούσε να συμμετέχει... Έτσι, του τηλεφώνησα και συμφωνήσαμε να το δοκιμάσουμε...Ήμουν χαρούμενος που συνεργάστηκα μαζί του, καθώς είχε συνεργαστεί πολύ με τον Marco σε άλλα συγκροτήματα, έτσι ταίριαξαν αμέσως και έδωσαν ένα στενό και δυνατό ρυθμό...Ήταν ένα δυνατό ξεκίνημα για ένα νέο συγκρότημα...Επίσης, είχα κάνει μια σκέψη και για τον αγαπητό μου φίλο Adrian Vandenberg, αλλά δεν μπορούσε να συμμετέχει, καθώς ακόμα υπέφερε από έναν σοβαρό τραυματισμό, αλλά ευτυχώς, διατηρούμε μια πολύ γερή φιλία...Είμαι ενθουσιασμένος που δουλεύω με την τωρινή σύνθεση του συγκροτήματος…. Πολύ καλοί άνθρωποι και εμπνευσμένοι μουσικοί…. έτσι, δεν χρειάζεται να κοιτάζω πίσω...Είναι τιμή που κάποιοι άνθρωποι έχουν ακόμα κάποια μέλη του συγκροτήματος, παλιότερα ή τωρινά, τόσο κοντά στις καρδιές τους… δείχνει ότι κάναμε κάτι καλό μαζί, που ήταν πολύτιμο και ξεχωριστό…., αλλά, θα πρέπει να μου έχουν εμπιστοσύνη να παίζω ή να γράφω τραγούδια με όποιον θέλω, και να μην μου υπαγορεύεται από τη δουλειά ή τα συναισθήματα των άλλων...Έχω βάλει τα δυνατά μου, για να μην απογοητεύσω την ιδέα των Whitesnake, ή τους ανθρώπους που υποστηρίζουν το συγκρότημα...Έχω μόνο θετικά συναισθήματα για άτομα όπως οι Jimmy Page, Ritchie Blackmore, για την έμπνευση και το κίνητρο που έλαβα, συνεργαζόμενος με μουσικούς του δικού τους απίθανου ταλέντου... αλλά, όπως έχω πει επανειλημμένα, σας παρακαλώ, θα πρέπει να ξέρετε ότι όλοι οι συνεργάτες μου, τους οποίους συνεργάστηκε σε τοπικά συγκροτήματα από την πολύ αρχή, με βοήθησαν και με ενθάρρυναν ως τραγουδιστή και διασκεδαστή… Τους έχω όλους στην καρδιά μου… Ο Θεός να τους ευλογεί...
Ερώτηση:Υπάρχουν σχέδια για κάποια άλλη κυκλοφορία των Coverdale/Page;
D.C.: Όχι...όχι προς το παρόν... Από την EMI μου κάνουν προτάσεις να φτιάξω ένα άλμπουμ 'special edition', όταν έμαθαν ότι υπήρχαν αρκετά ακυκλοφόρητα τραγούδια... αλλά, η έλλειψη χρόνου και ενέργειας είναι ένα πρόβλημα...Αρχειοθετήσαμε πολλές κασέτες και βίντεο στο σπίτι πρόσφατα και ανακαλύψαμε πλήθος demos που είχαμε κάνει με τον Jimmy και θα ήταν πολύ ενδιαφέροντα για κάποιους ανθρώπους...Επίσης, έχουμε βιντεοσκοπήσει πολλές από τις ηχογραφήσεις των τραγουδιών μας... άρα, αισθάνομαι ότι θα μπορούσαμε να φτιάξουμε ένα φοβερό 'special', που θα ήταν υπέροχο να το έχει κανείς... αλλά, στην πραγματικότητα, ο JP κι εγώ δεν έχουμε συζητήσει ποτέ την επανακυκλοφορία ή τη δημιουργία ενός άλλου άλμπουμ...Υπάρχει πάντα η πιθανότητα να γίνει κάτι... Απλά δεν το βλέπω στο κοντινό μέλλον, καθώς είμαι απασχολημένος με «ο,τιδήποτε έχει να κάνει με τους Whitesnake»...Προσωπικά, είναι ενθουσιασμένος που είχα την ευκαιρία να δουλέψω με ένα από τους μουσικούς μου ήρωες... και να διατηρώ μια υγιή, στοργική φιλία μαζί του...Κάποιες στιγμές, αισθάνομαι ότι κάποιοι δεν καταλαβαίνουν ότι οι Whitesnake είναι το πάθος μου...δεν βλέπω τι είναι πιθανό να κάνω εκτός του συγκροτήματος... Είναι ένας μεγάλος καμβάς, στον οποίο μπορώ να ζωγραφίσω... χωρίς όρια... χωρίς περιορισμούς... Α, είμαι κι αφεντικό του εαυτού μου… Όχι κι άσχημα.
Ερώτηση:Σκέφτηκες ποτέ να γράψεις την αυτοβιογραφία σου;
D.C.: Ναι... με έχουν ρωτήσει χίλιες φορές... Πρόκειται να την ονομάσω «Πόσο άσπρο είναι το φίδι μου»... αλλά, δεν έχω κάνει ακόμα, ό,τι ήθελα να κάνω στη ζωή μου... οπότε, θα περιμένω μέχρι να τελειώσω και να έχω χρόνο... μετά... ΠΡΟΣΕΞΤΕ!
Ερώτηση:Ποιο είναι το αγαπημένο σου τραγούδι..... Θα το παίξεις στην επόμενη περιοδεία;
D.C.: Τα καινούρια που γράφουμε για το νέο άλμπουμ των Whitesnake... και ναι... ελπίζω ότι θα τα παίξουμε!Υπάρχουν κάποια τραγούδια που με έχουν συνδέσει με το κοινό στο πέρασμα των χρόνων... τραγούδια, όπως το 'Here I Go Again', που προκαλεί τέτοιο συναίσθημα στο κοινό, όταν το παίζουμε, που είναι κάτι πέρα από ο,τιδήποτε μπορούσαμε να φανταστούμε όταν το γράφαμε, ή το ηχογραφούσαμε...Ευτυχώς, έχουμε αρκετά τέτοια τραγούδια...
Ερώτηση: Φοράς ακόμα το βραχιόλι με την τιρκουάζ πέτρα; Αν όχι, τι του συνέβη;
D.C.: Δεν τα φοράω πια, αλλά τα έχω σε ασφαλές μέρος...Το αρχικό/ γνήσιο, αυτό που οι περισσότεροι αναγνωρίζουν, το είχα αγοράσει στην πρώτη μου περιοδεία με τους Deep Purple στην Αμερική, από το El Paso... Είναι πάνω από 300 ετών...Είναι πανέμορφο, σίγουρα...Το άλλο, με τις πολλές τιρκουάζ χάντρες, δεν ξέρω...Είχα διάφορα που χάθηκαν...Ήμουν πολύ προληπτικός και αισθανόμουν την ανάγκη να τα φοράω, αλλά είμαι πολύ καλύτερα τώρα...Τα φυλάω σαν αναμνηστικά από το παρελθόν μου...Έχουν τον ιδρώτα από χιλιάδες παραστάσεις πάνω τους...
Ερώτηση: Είσαι παντρεμένος; Έχεις παιδιά;
D.C.: Ναι... Είμαι παντρεμένος και ευτυχισμένος με τη Cindy εδώ και 20 χρόνια τώρα...Έχουμε έναν όμορφο γιο, τον Jasper, που είναι τώρα 13 ετών...Έχω και μια πανέμορφη κόρη, την Jessica, από τον πρώτο μου γάμο, που μου έχει χαρίσει δυο εξαιρετικά όμορφες εγγονές, την Georgina και την Tilda Lily... 5 και 4 ετών αντίστοιχα...Η ζωή δεν θα μπορούσε να είναι καλύτερη, καθώς έχω όλα αυτά τα υπέροχα, αξιαγάπητα άτομα κάτω από τη στέγη μου... Δεν υπάρχει τίποτε σαν αυτό... τίποτε...Είμαι τόσο ευγνώμων για την υπέροχη ευλογία της οικογένειάς μου...
Ερώτηση: Ως μέρος της περιοδείας σας στις ΗΠΑ το 2005, πρόσφερες ένα πακέτο «γνωριμίας» στους θαυμαστές σου. ΘΑ το σκεφτόσουν να το ξανακάνεις;
D.C.: Μάλλον όχι... ήταν ωραίο σαν εμπειρία, αλλά είμαι πολύ κουρασμένος ύστερα από ένα show... Θέλω απλά να πιω ένα αναψυκτικό και να ξεκουράσω τη φωνή μου...
Ερώτηση:Πώς αποφασίζετε τα τραγούδια που θα παίξετε σε μια περιοδεία;
D.C.: Ό,τι μας αρέσει, το παίζουμε, για να είμαι ειλικρινής... Σίγουρα, υπάρχουν οι «μεγάλες επιτυχίες», τις οποίες όλοι περιμένουν να παίξουμε, αλλά τις παίζουμε απλά για να τις κρατούμε φρέσκιες… πίστεψέ με, είναι πολύ σημαντικό...Ήταν ο Doug Aldrich που με πίεσε να παίξουμε το 'Burn'... αλλιώς, ήταν απίθανο να το είχα σκεφτεί... Μόλις το συγκρότημα το έπαιξε στην πρόβα... ήταν αδύνατο να αντισταθώ... Το παίζουν φοβερά...Αλλά, θα πρέπει να πω ότι, το να έχουμε νέα τραγούδια, από το 'Good To Be Bad', για να παίξουμε στις πρόσφατες περιοδείες του 2008-09, ήταν μεγάλη ευχαρίστηση για μένα, ύστερα από πολλά χρόνια που δεν είχα νέο υλικό για να τραγουδήσω, όσο και να απολαμβάνω την πλειοψηφία της μουσικής μου ιστορίας...
Ερώτηση: Ποια είναι η αγαπημένη σου τραγουδίστρια… και θα σκεφτόσουν να κάνεις ένα ντουέτο μαζί της;
D.C.: Πάρα πολλές... Θα ήταν πολύ πιο εύκολο, αν με ρωτούσαν ποια μου αρέσει έτσι κι έτσι .. η Aretha... η Corinne Rae... η Mary J... η Tina..., ακόμα και από την πιο ήσυχη, λαϊκή, ακουστική πλευρά, λατρεύω την Kate Rusby, ένα θησαυρό του Yorkshire... Όχι... συγγνώμη... πάρα πολλές για ν΄αναφέρω... η γραφομηχανή θα ξεμείνει από μελάνι!
Ερώτηση: Έχεις σκεφτεί ποτέ να εγκρίνεις τη χρήση ενός τραγουδιού των Whitesnake, στα παιχνίδια Guitar Hero /Rock Band κτλ;
D.C.: Ναι... Πρόσφατα ενέκρινα δύο τραγούδια, τα 'Here I Go Again' & 'Still Of The Night', για να μπουν σε δύο παιχνίδια... Δεν μπορώ να θυμηθώ ποια, όμως... θα το δείτε... Συγγνώμη που μου πήρε τόσο καιρό...
Ερώτηση: Μπορούμε να περιμένουμε κι άλλες κυκλοφορίες DVD;
D.C.: Οπωσδήποτε... έχουμε τόσο καλό έτοιμο υλικό, που είναι κρίμα να μην το κυκλοφορήσουμε...Μέσα στα σχέδιά μας για το 2010 είναι και η κυκλοφορία DVD...
Ερώτηση: Σε ποιο μέρος του κόσμου ζεις;
D.C.: Ζω στη Λίμνη Tahoe, στα βουνά της Sierra Nevada, από το 1987... Είναι ένα εξαιρετικά όμορφο μέρος... Σαν να λαμβάνω καρτ-ποστάλ από τον Θεό καθημερινά, όταν κοιτάζω έξω από το παράθυρό μου...
Ερώτηση: Πώς γνώρισες τη γυναίκα σου, Cindy;
D.C.: Αααα... Η πιο τυχερή μέρα της ζωής μου... και το χειρότερο κούρεμα της ζωής μου... ακόμα και από τότε που με κούρευε ο πατέρας μου!... Εντάξει... ίσως όχι και χειρότερα από τότε...Την πρώτη φορά που κοιταχτήκαμε ήταν σε ένα κομμωτήριο στο Reno, ποτ λεγόταν 'Lookin' Good'...Όταν είχα πρωτομετακομίσει στην Tahoe, συνήθιζα να φέρνω με το αεροπλάνο τον κομμωτή μου από το LA, αλλά, έγινε ηλιθιωδώς ακριβό, όπως φαντάζεστε, έτσι, αφού με άκουσε να παραπονιέμαι, η σύζυγος ενός φίλου, που είπε ότι ήταν κομμώτρια, προσφέρθηκε να με κουρέψει... έτσι, σκέφτηκα «και τι έγινε;»... Ωχ... όχι και από τις καλύτερές μου αποφάσεις... αλλά, από πίσω μου καθόταν αυτή η όμορφη νεαρή γυναίκα... το θυμάμαι σαν χτες... Της έκανε ανταύγειες ο ιδιοκτήτης του κομμωτηρίου, ο οποίος μάλλον ήξερε και να κουρεύει... έτσι, μόλις έφυγε η Cindy, ρώτησα γι’ αυτήν... έμαθα πού δουλεύει και άρχισα να στέλνω λουλούδια και σοκολάτες...Η πρώτη φορά που κρατηθήκαμε χέρι-χέρι… ήταν γεμάτη ηλεκτρισμό… και ακόμα είναι…. Κάθε μέρα είναι του Αγίου Βαλεντίνου...
Ερώτηση: Σε ενδιαφέρει μια επανένωση των Deep Purple;
D.C.: Μάλλον όχι… όπως έχω πει όταν μου έχει ξαναγίνει η ερώτηση αυτή στο παρελθόν, πραγματικά εκτιμώ την εμπειρία και την ευκαιρία που είχα με τους DP, αλλά και το απίστευτο κουράγιο των Ritchie, Jon, Ian & Glenn, που μου έδωσαν την ευκαιρία να αποδείξω τι αξίζω, όταν ήμουν ακόμα τελείως άγνωστος, με εκπλήσσει μέχρι και σήμερα... αλλά, αυτό ήταν πολύ καιρό πριν, και πολύ πιο σημαντικό… μου αρέσει πραγματικά αυτό που κάνω… και με ποιον το κάνω…..
Ερώτηση: Πώς φροντίζεις την φωνή σου;
D.C.: Το περιβάλλον στη Λίμνη Tahoe είναι πολύ ξηρό, και έτσι πίνω πολύ εμφιαλωμένο νερό σε θερμοκρασία δωματίου... σπάνια είμαι χωρίς ένα μπουκάλι στο χέρι… Ο ατμός είναι ένα ζωτικό μέρος της φωνητικής θεραπείας. Έχω δωμάτιο ατμού/ σάουνα στο σπίτι μου, το οποίο χρησιμοποιώ συχνά… κάνει καλό και στο δέρμα μου, αλλά ποτέ μην χρησιμοποιείτε ένα τέτοιο δωμάτιο, αν κάνει πολλή ζέστη, δεν είναι τόσο καλό για τον λαιμό... στην πραγματικότητα, οποιαδήποτε ακραία θερμοκρασία θα πρέπει να σε καθιστά προσεκτικό... και, επίσης, ταξιδεύω με φορητές μονάδες ατμού... Είναι το καλύτερο που μπορώ να κάνω για τις χορδές μου...Αν πιω αλκοόλ, το κάνω με μέτρο, καθώς είμαι τόσο ελαφρύς αυτές τις μέρες, αλλά και επειδή είναι πολύ αφυδατωτικό... και, ύστερα από πιοτό, πίνω πολύ νερό... Το κόκκινο κρασί μου προκαλεί καούρες, έτσι το αποφεύγω και πίνω ξηρό λευκό κρασί… όχι πολύ παγωμένο… Είναι αρκετά απίθανο να με δεις στο μπαρ του ξενοδοχείου ύστερα από μια συναυλία…. Πολλοί πειρασμοί...Κάνω φωνητική εξάσκηση πριν τραγουδήσω έντονα και για πολλή ώρα, άσχετα αν ηχογραφώ στο στούντιο ή δίνω συναυλία... Σπάνια πίνω καφέ όταν είμαι σε περιοδεία… επίσης, τότε αποφεύγω και τα γαλακτομικά καθώς με πειράζουν στο ιγμόριο...Έτσι.... φροντίζω την φωνή μου, όσο το δυνατόν περισσότερο... πριν την ταλαιπωρήσω ανελέητα στη σκηνή, κάθε νύχτα...
Αναδημοσίευση από το επίσημο site των Whitesnake

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...