Κυριακή 8 Νοεμβρίου 2009

Οι εξομολογήσεις των Grand Design


Το "Μεγάλο Σχέδιο" της αναβίωσης του 80's rock ξεδιπλώνεται...
Είμαι ενθουσιασμένη που σας παρουσιάζω σήμερα τη συνέντευξη που μας έδωσε ο Pelle Saether, τραγουδιστής, παραγωγός και ιδρυτής της πολλά υποσχόμενης μπάντας εκ Σουηδίας "Grand Design", οι οποίοι κατάφεραν κάτι που λίγες μπάντες μπορούν στις μέρες μας. Την αναβίωση του '80s rock ήχου, ακριβώς όπως το θυμόμαστε, όλοι όσοι ευλογηθήκαμε να το ζήσουμε και όπως το φαντάζονται όσοι δεν είχαν τη μεγάλη τύχη να το βιώσουν ιδίοις όμμασι και κυρίως ιδίοις ωσί, ενεργητικό, δυνατό και ασυμβίβαστο!
Ξεκινάμε λοιπόν:
Πώς διαλέξατε το όνομα της μπάντας;

Βασικά το όνομα το βρήκε ένας φίλος (φίλη;) μου, ο/η Janne Stark. Ήθελα ένα όνομα που θα εξέφραζε τον ήχο των '80s. Ξέρεις, μεγάλο, στομφώδη, φανταστικό, μεγαλύτερο κι απ' τη ζωή και πρότεινε το όνομα "Grand Design" (Μεγάλο Σχέδιο). Όλοι είπαμε τότε "Υπέροχαααα!" (πονηρό γελάκι)
Μίλησέ μου λίγο για το ιστορικό της μπάντας. Ποιος ξεκίνησε την όλη ιστορία;
Λοιπόν, όλα ξεκίνησαν σαν ένα σχέδιο, σαν ένα όνειρο στο μυαλό μου γύρω στο 2006. Εκείνη τη χρονική περίοδο κανείς δεν ενδιαφερόταν πια για τον ήχο και τα τραγούδια του ροκ της δεκαετίας του '80. Ξεκίνησα να γράφω τραγούδια, μόνος μου με μια ακουστική κιθάρα, και ανακάλυψα ότι αυτό μπορούσε να δουλέψει με τη βοήθεια μιας ηχητικά εμπνευσμένης παραγωγής στυλ '80's rock. Ήρθα σε επαφή με τον Richard και του ζήτησα να αναλάβει τα μέρη των ντραμς (ακόμα ήταν αρχές του 2006). Μετά απ' αυτό πρόσθεσα κιθάρες με τη βοήθεια ενός Rockman και ανακάλυψα ότι αυτός ήταν ο ήχος που ήθελα στην παραγωγή. Αλλά η ικανότητά μου με τις κιθάρες δεν ήταν και η καλύτερη, έτσι συνάντησα τον Peter σε ένα δισκοπωλείο, του μίλησα για το σχέδιο και ενθουσιάστηκε! Κατά τη διάρκεια του υπόλοιπου 2006 και το 2007 -όποτε υπήρχε χρόνος στο στούντιο- ασχολούμασταν με τις κιθάρες και τα σόλο. Το μπάσο και οι υπόλοιπες κιθάρες προστέθηκαν αργότερα από τον Anders και τον Dennis. Κατά τη διάρκεια της άνοιξης του 2009 "κάρφωσα" όλα τα φωνητικά και τις χορωδίες (εκτελεσμένες από τα παιδιά, όχι εμένα, συν 2 καλούς φίλους, καταπληκτικούς τραγουδιστές). Μετά το μιξάζ ανεβάσαμε 2 τραγούδια στο myspace και μετά από 2 βδομάδες 4 δισκογραφικές έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον! Η Metal Heaven (Georg) κέρδισε τον διαγωνισμό.
Ποιο είναι το μουσικό παρελθόν των μελών;
Εγώ (Pelle) έχω παίξει σε μπάντες όπως: Zello, Zeelion, Mcbeth με τον Lasse από τους Candlemass, Glory κ.ά. και έχω δουλέψει ως παραγωγός στο δικό μου στούντιο (Studio Underground). O Anders (μπάσο) παίζει με τους Wolf και έχει παίξει και στους Tad Monrose. Ο Richard (ντραμς) ήταν σε μπάντες όπως Vanessa, Blackworld και επίσης παίζει στους Wolf. O Peter (κιθάρα) είναι πρώην μέλος των Vanessa, Aces, Blackworld. O Dennis (επίσης κιθάρα) είναι πρώην μέλος των Carnal Forge, Steelattack.
Πώς διαλέξατε τους τίτλους/θέματα των τραγουδιών;
Για να είμαι ειλικρινής, έγραψα αρκετά τραγούδια για να καλύψω ένα άλμπουμ. Έτσι δεν είχαμε για παράδειγμα 15 τραγούδια για να διαλέξουμε ανάμεσά τους, μόνο αυτά τα 10. Το σημαντικό όμως ήταν να φτιάξουμε αυτά τα τραγούδια στο 80's rock στυλ με πιασάρικες μελωδίες και μεγάλα χορωδιακά μέρη.
Ποιος είναι υπεύθυνος για το γράψιμο των τραγουδιών, μουσικής και στίχων;
Εγώ, εγώ και εγώ (γέλιο ικανοποίησης). Όλα φτιαγμένα από μένα, αλλά και τα παιδιά έχουν συνεισφέρει πολλά κατά τη διάρκεια της ηχογράφησης και του μιξάζ.
Πώς απαντάς στους ανθρώπους που συγκρίνουν τη μουσική σας με των Def Leppard;
Λοιπόν, το ακούσαμε αυτό από πολλούς και είμαι κολακευμένος γιατί οι Lepps (Def Leppard) είχαν μια από τις μεγαλύτερες παραγωγές κατά τη διάρκεια της 80's rock εποχής, αλλά ας μην ξεχνάμε και μπάντες όπως οι TNT και οι Warrant. Τεράστιες μπάντες με τεράστιες παραγωγές!
Ποια είναι τα σχέδιά σας για το μέλλον της μπάντας;
Θα μας άρεσε πάαααρα πολύ να βγούμε έξω και να παίξουμε live για να προμοτάρουμε το άλμπουμ. Επίσης 1-2 βίντεο είναι στα σχέδια αλλά όλα εξαρτώνται από τα οικονομικά μας. Έτσι ελπίζουμε να έρθουμε του χρόνου στην Ελλάδα και να κάψουμε το μαγαζί ροκάροντας! (σατανικό γέλιο)
Έχει έρθει ποτέ κανείς σας στην Ελλάδα για διακοπές ή οτιδήποτε άλλο και αν ναι, πώς σας φάνηκε;
Έχω επισκεφτεί τα ελληνικά νησιά πολλές φορές (νομίζω 4 φορές) και απλά τα λατρεύω! Υπέροχος καιρός και υπέροχοι άνθρωποι συν πολυυυυύ καλό φαγητό. Θα μας άρεσε πάρα πολύ να έρθουμε στην Ελλάδα να παίξουμε live. Αυτή τη στιγμή δεν έχουμε καμία επαφή εκεί κάτω αλλά θα το δουλέψουμε.
Ακούγοντας τη μουσική σας μου δώσατε την εντύπωση μιας πολύ δεμένης μπάντας. Έχω δίκιο;
Όλα τα παιδιά στη μπάντα είναι τέλεια, δουλεύουμε πολύ καλά μαζί και λατρεύουμε να παίζουμε '80s rock!
Όταν ξεκινήσατε να φτιάχνετε το cd είχατε την παραμικρή ιδέα για την τόσο ζεστή αντίδραση του κοινού; Κάθε κριτική που έχω διαβάσει μέχρι στιγμής ήταν, τουλάχιστον, πολύ θετική για σας.
Λοιπόν, είμαστε ακόμα σε κατάσταση σοκ!!! Ανησυχούσαμε πολύ ότι οι άνθρωποι θα μας τεμάχιζαν και θα μας έριχναν στους καρχαρίες! Αλλά έκτοτε λάβαμε τόοοοσες πολλές και υπέροχες κριτικές και είμαστε τόσο χαρούμενοι γι' αυτό. Λαμβάνουμε θετικές γνώμες από οπαδούς απ' όλο τον κόσμο κάθε μέρα κι αυτό κάνει τις rock 'n' roll καρδιές μας να χτυπούν γρηγορότερα!
Σ' ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου. Ανυπομονούμε για το επόμενο μουσικό σας σχέδιο!
Σ' ευχαριστώ πολύ για τη συνέντευξη. Σε όλους τους ροκάδες εκεί έξω: Ακούστε τα τραγούδια μας και αν σας αρέσουν παρακαλώ υποστηρίξτε μας και αγοράστε το cd μας.

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ στη Σοφία Ρεντούμη
Επιμέλεια: Σοφία Ρεντούμη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...